sâmbătă, 25 octombrie 2008

Ce am fost si ce am ajuns


Cu manutele lor delicate tinerii soimi ai patriei si pionieri au adus in dar conducatorilor iubiti cel mai adanc omagiu.
Asta mica din centru imaginii de mica i-a placut sa fie in centrul atentiei,inainte a fost promovata pe linie de partid si asa a ajuns sa fie imortalizata impreuna cu cei mai iubiti romani(daca ii prindea globalizarea, dadeai de dracu Planeta Albastra,ca deveneau astia doi marca inregistrata si tinte atunci parade de 23 august la nivel global).Tanara pionier era visul oricarui soim al patriei.Fetia cu palarie albastra ascunde sub zambetul ei fals un tragic adevar.In mintea ei se nasteau tot felu de scenarii:"-D-abia astept ca dobitoaca asta de langa mine sa devina UTC-ista,si sa-i iau locul in Almanahul Soimii Patriei editia 1986!!
Fetita de atunci cu palarie albastra a devenit o mama iubitoare si grijulie cu odraslele ei,exceptand perioada de dupa Revolutie pana in '93 cand facea bisnita la turci cu guma Turbo,Jelibon si blugi.Astazi impreuna cu cei 3 fii ai sai este o prospera intreprinzatoare particulara are un stand la Europa si unu' la Dragonul Rosu.In schimb tanara vedeta din tablou a ajuns departe,......departe de tara,este balerina la Motelul Fritz und Pritz de pe A24

5 comentarii:

laurel spunea...

am stiut intotdeauna ca esti destept :D

Placebo spunea...

Eu eram ala din spatele Tovarasei Elena,nu ma-am bagat in fata ca nu m-a lasa mami si tati,eu citeam "almanahe" la vasrsta aia.:)

pavel spunea...

incredibil blog...

Placebo spunea...

bun sau rau??blog?

sings spunea...

bun, bun! da-te-n fasole;)) numa' bun